March 26, 2014

Morning workout



Ställde klockan på 6 imorse och vid 6:30 var jag på gymmet. Blev milen (höll ett 5:20 tempo) och lite over head squats och box jumps för att ta ut mig det sista! Bra morgon! 
Sen satt jag som fastklistrad vid pluggbordet ända fram tills 13:30 för vid 14:00 kallade jobbet ! 
Imorgon ska jag se till att göra en repris på denna dag då jag börjar 14 imon med! En dag där jag både hinner träna, plugga och jobba!  Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska träna än dock! Men tufft kommer det bli iaf ;) 
Hoppas ni fått in någon träning idag! :)

Translation:
I got up at 6am this morning and 30min later I was at the gym! I ran a 10k and ended with some over head squats and box jumps to get the last out of my muscles! Good morning :)
When I got home my butt was glued to my studying chair until 1:30pm coz at 2pm work was calling! 
I think I'm gonna make tomorrow just like this day! A very productive day where I had time to workout, study and work! 
I havent decided what I'm gonna train tomorroq though! I'll sleep on it :) 
Hope you all managed to squeeze in a workout today :)

1 comment:

Kim said...

I love getting my workout done first thing in the morning - best way to ensure it happens!!