March 30, 2014

Exhausted!

Jaha, då var även denna veckan över! En vecka som har bestått av mycket jobb, mycket hårt slit med allt. Har gått upp tidigt varje morgon (kl. 06- det är tidigt för mig haha) för att hinna med både hårda träningspass och några timmars plugg innan jag har gått till jobbet och jobbat eftermiddagar/kvällar. Och igår blev det jobb mellan 9-18:15 och med det också en vilodag och under tiden vi släckte ner hela lägenheten under Earth Hour, som var igårkväll, somnade jag! Och när A sen tände upp vaknade jag till, gick och borstade tänderna och somnade om i sängen. Sen sov jag 10 djupa, sköna timmar! Snacka om välbehövligt ta-igen-tid-för-sömn-och-vila. 
Idag blev det dubbla jobbpass. Först heldag på H&M och sen jobbade jag några timmar stängning på Friskis. Mitt första pass själv där och jag var supernervös, men det gick bra! :) 
Så ah, det blev 2 vilodagar för min del, men 2 välbehövliga vilodagar efter veckans tuffa pass. Så nu kan jag börja denna vecka med att vara helt återhämtad och pepp på en ny träningsvecka! :)

Translation:
Sooo, another week has passed ! A week with a lot of hard work- with everything. 
I've been up early every morning (6am- that's early for me haha) to manage to have time for workouts, couple of hours studying and work in the afternoon/night. 
As for yday I worked the whole day and I was so exhausted when I got home and then at Earth Hour (between 8:30-9:30pm) we shut the whole apartment down and got some candles out to save energy. I managed to fall asleep around 9pm or so, and when the hour was over I got up, brushed my teeth and went straight to bed and slept for 10, long and awesome hours. I guess the week caught up with me! 
Today I worked two shifts. First the whole day at H&M and then I went straight to the gym (where I work extra) and worked 'til it closed at 9pm. Sooo a looong day for me! 
2 rest days in a row, but I think it's been good for me ! Now I can start this new week with a fully recovered body! :)

1 comment:

Kim said...

No wonder you are exhausted - you are going like crazy all the time!